mandag den 14. april 2008

Mini album.

Majer holdt kursus på Convention i Gislev. Jeg var ikke med, men faldt da pladask for den geniale idé, med helt små albums.
Det er lavet af et helt stykke 12x12" papir, og måler nu ca. 7,5x7,5 cm. Det er en fin idé hvis man har været til et eller andet, bare nogle dage, eller en tur hvor man ikke har vildt mange billeder fra. Mange gange kommer billederne bare til at ligge i skuffen (eller på PC´en) og man kikker aldrig på dem mere.
Jeg var i Stockholm sidste år, sammen med min veninde og albummet er til hende. Jeg har for lang tid siden lavet et LO om den tur, til mig selv.




11 kommentarer:

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Pia sagde ...

Ja de små album er gode til små ture. Det er blevat rigtig flot og nogle dejlige farver du har valgt

Susanne Meltesen sagde ...

Det er bare vildt sødt, Karin...
Jeg er også vildt forelsket i de små album.

Og som sædvanlig, har du været alt for dygtig igen... LOL

Linda sagde ...

Hvor er det sødt Karin, hun vil helt sikkert blive rigtig glad for at få det. Du har ret det er en genial ide, og nem at lave.

Charlotte Ravn sagde ...

Hvor blev det bare fint Karin, super ide til sådan en lille smuttur.... og du var sååå dygtig til at flyve derop og hjem ;)

Mutte sagde ...

Rigtig sødt minialbum som du har lavet. Jeg er helt sikker på at det vil blive modtaget med glæde.

Majer sagde ...

Hihi... fedt at mit kursus kan inspirere dem der ikke deltog ;-) Det ser rigtig godt ud i de mørke farver :-)

troll13 sagde ...

Skønt lille album, du har lavet, det bliver din veninde da vildt glad for. Altid en god mode at få brugt billederne på, især når det bliver så flot ;o)

Dorit sagde ...

Vildt sødt album... mon der er et sted, man kan få opskriften. Har nemlig også været på småture, der kunne fortjene et lille mindealbum

MH72 sagde ...

altså Karin hvor er det flot. Hvis du stadig har det så tag det lige med på tirsdag så jeg kan "se" (med fingrene) det :-)-

Ulla sagde ...

Vilket underbart minialbum!!!