lørdag den 28. juni 2008

Kreativ ferie og en Award.


Lige nu om 1½ time, drager jeg afsted på højskole i Vordingborg, en HEL uge!
Vi skal sy, sy, sy og så lige sy lidt mere.
Vi skal undervises i kreativ/anderledes brug af symaskinen og senere skal vi lave restetæpper i Patchwork.
Jeg har nu en plan om at sy et tæppe til lille Alma, så helt i rester bliver det ikke for mit vedkommende. Men vi får se...... :-) man har jo et standpunkt til.....

Så er jeg sørme blevet ramt af endnu en award!
Denne gang er det Charlotte som syns jeg har fortjent den. 1000 tak Charlotte :-))
Jeg venter med at sende den videre til jeg kommer hjem igen.
Så vi høres ved på fredag.
Ha en dejlig uge.... jer der kikker med her :-)

2 kommentarer:

Linda sagde ...

Rigtig god ferie - det glæder jeg mig til at høre om. Og se dine fine ting på bloggen. Tillykke med dine "AWARDER" :0):0):0)

Karina Beck sagde ...

En kreativ uge.. Det lyder da godt nok dejligt. OG tillykke med Awarden.