torsdag den 11. september 2008

Akryl-album.

Øjjj, hvor var det hyggeligt at være til SAM i Ringsted.
Charlotte og jeg fik logi hos Else, og det var bare super :-)
Endelig fik jeg mig taget sammen til at lave et album med sider i klar akryl. Jeg har købt siderne som A4 i butikken på Designskolen i Kolding. Det var meget nemt at skære i, og har en fin tykkelse til albumssider.
Det er en anden måde og tænke på, for man skal hele tiden ha siderne til at passe både for og bag. Men det er ikke sidste gang jeg prøver det.
Gåsen var jo som bekendt på ferie her i uge 33, og det er billeder derfra som er brugt.
Papiret er fortrinsvis "Bo Bonny".





5 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Det ser flot ud, får vi også indholdet at se ; )

Pia sagde ...

Det er bare så super flot og endnu flottere IRL. Hyggeligt at hilse på jer ovre fra det jydske. God weekend.

Linda sagde ...

Ahh jeg sad godt nok og tænkte flere gange sidste weekend. Man skulle nu have været taget med til SAM. Dejligt at høre i hyggede jer. Det er da et fedt album du har lavet. måske man en dag får et par sider inden i af se :o)

MH72 sagde ...

Hvor ser det bare flot ud. Tager du det med om til Charlotte så vi kan se det IRL?

Dorit sagde ...

Rigtig flot album, jeg har ikke rigtig turdet begive mig ud i gennemsigtige "sider", kræver vist man tænker "anderledes"....