søndag den 9. november 2008

Lidt scrap.

Så kom der endelig lidt gang i "scrapperiet".
Dette Lo var med i Lindses udfordring på Scrapsisters, hvor der blev givet et LO til at lifte til den første i en gruppe. Jeg var en af de sidste i min gruppe og det var ret sjovt at se hvad det oprindelige layout havde udviklet sig til.
Dette LO skal indgå i mit slægtsalbum som jeg startede på for et par år siden :-/

Her er så mit bidrag til Oktober måneds udfordring på Scrapsisters. Det var fotoet som var udfordringen her.



6 kommentarer:

Pia sagde ...

Hvor er det 2 skønne layouts, fine farver og flot opsætning

Kirsten Gro sagde ...

To meget smukke LO fra din hånd. Dejlige farver på begge to.

Linda sagde ...

Dejligt at se noget af dit scrap "siger en af dine fans" De er da så fine begge 2. Dit foto fra skoven er vildt flot.

Karina Beck sagde ...

Hvor er de bare superflotte begge to. Fantastisk foto fra skoven.

Dorit sagde ...

Nøj, hvor det nedeerste lige er i min "ånd", de farver er dog de fedeste !! og opsætningen er lige i øjet, tillykke, det er til 12 * herfra ud af 10 mulige.
Det første er altså flot...

Majer sagde ...

Hvor dejligt at se, at du igen har tid og overskud til at scrappe. Det er nogle dejlige ting du har fået lavet ;-)
Ses jo snart ;-)