søndag den 1. marts 2009

Sommer tur 2008

I 2007 og 08 fik jeg en "tur" i fødselsdagsgave af mine 2 dejlige svigerinder (jeg har hele 5) :-)
I 2007 gik turen til haven "Lille Mahlund" som ligger på vejen til Viborg. (glemte kameraet)
I 08 fik jeg lov til at komme med forslag. Jeg ville gerne se Bjørn Nørgaards altertavle og mosaikker i Kristianskirken i Fredericia. Flot, flot!
Derefter kørte vi til sydfyn for at se haver.
Jeg har lavet et lille album med billeder fra turen, og jeg syntes bl.a det er til sådanne formål minialbums har deres berettigelse.
Det blev et akrylalbum, og jeg har ikke taget mange billeder fordi lyset ikke er det bedste og fordi akryl er lidt tricky at forografere. Der kommer måske flere billeder senere :-)


5 kommentarer:

Charlotte Ravn sagde ...

Jeg har jo set dit album irl og det er bare så kanon lækkert. Du er fantastik god til, at lave spændende detaljer fru Strandby!

Linda sagde ...

Jeg er vild med de acryl album, glæder mig til at se mere af det Karin :0)

Dorit sagde ...

Jeg holdt jo lidt øje med dig, da du lavede lidt på dette album til GFS ! Det er bare lækre farver og rigtig god virkning med skyggen på bogstaverne. Gentager lige CR: "du er fantastisk god til at lave spændende detaljer fru Strandby" !!
Vil gerne lige se nogle flere sider...

Karina Beck sagde ...

Sikke en dejlig gave at få. De album forside er rigtig god. Smart med stemplet, det skal jeg huske!

Pia sagde ...

Kan godt forestille mig det IRL, du laver altid så flotte ting, super lækre farver og lækkert pynt.