onsdag den 27. maj 2009

Direkte lift.

Ohh, det var en dejlig oplevelse at lave dette LO.
Jeg var jo heldig at vinde konkurrencen fra Convention, hvor man skulle benytte det medfølgende chipboard logo.
I min præmie var et kit fra Christianes kursus, og jeg var bare helt vild med det LO, Charlotte havde lavet på det kursus. Der er bare SÅ mange ting i det LO jeg er kanon glad for. Både teknikker og så den historie jeg har valgt at bruge kittet til.
For øvrigt er der ikke noget så afslappende, som en gang imellem at lave et komplet lift :-)


3 kommentarer:

Linda sagde ...

Hvor er det bare flot Karin - sikke en god tekst om din far. Den oser at varme og kærlighed. Og hold da helt fast hvor er der mange detajler på dit LO. Men hensyn til at lifte og at det er fedt. Så har jeg liftet din indbydelse som du viste mig til Convention. Og det var en dejlig opgave som alle roser meget. Jeg havde ikke selv haft fantasi til at lave den så detaljeret, hvis det ikke var på grund af dig. :0)

MH72 sagde ...

genialt layout. Intet mindre. Vildt flot - og så er jeg helt vildt med de forskellige historier du har fået ind i teksten. Godt gået!

Charlotte Ravn sagde ...

Så blev det færdigt og det er super flot!