onsdag den 6. januar 2010

Nyt i hobbyrummet :-)

Uha, det er dejligt med plads til alle sine ting :-)
Det er bare umuligt for mig at holde orden, når tingene ikke har sin egen plads.
Jeg var en tur i Ikea i Odense, for at købe flere hylder og et par stænger. Nu står alt nøjagtigt på sin plads ;-) Hylde-sektionen til venstre er ny, og stængerne til punches.
Hovsa... kik lige... jeg kan se plads både på højre og venstre side af den grønne kuffert på midterste hylde... Ahaaa, der er plads til nye indkøb :-))

Her sidder Gåsen og maler her i juleferien, og man kan vist godt ane hvordan det stod til :-/
Jeg havde lige ryddet en plads til hende.


5 kommentarer:

MH72 sagde ...

Sikke en orden du har Karin - og sikke en masse ting du har :-)
Kommer du hjem til mig og fortsætter?!!!!

Anne sagde ...

Øj et lækkert rum du har dig!!

Dorit sagde ...

Fint med orden, kan da godt se du hurtigst muligt må ud og anskaffe nogle nye ting, man kan ikke sådan have hul på hylderne !!
Ses vi 16.02. ?

Gitte sagde ...

Åh ja - hylder kan man ikke få for mange af.
Jeg har også her i julen været en tur i Ikea efter scrappehylder.

Pia sagde ...

wow så flot opbevaring og orden men jeg har det på samme måde skal have orden og system for at kunne scrappe, det gælder ikke ved allle andre gøremål hi hi