mandag den 28. juni 2010

Jeg har været på tur igen :-) Dejligt!!!
Lørdag tog Charlotte, Linda og jeg en tur til Odense. Vi skulle til sommer crop hos Iben i Multiscrap. Det er fra hendes blog jeg har hugget billedet...
Det var en dejlig dag i godt selskab, og vi fik grinet meget :-) især var Pernille bare på dubberne, med mange sjove fortællinger fra hendes liv som "Guds ord fra landet" Ha ha...

Selvfølgelig kan jeg ikke være i en storby uden at gå lidt på shopping :-) Gurli var sød og gik med, og viste vej. Jeg har ledt efter en jakke i lang tid, og sørme om ikke jeg fandt en i Magasin.
Så kom vi også lige forbi Tante Grøn, og der kunne jeg ikke stå for dette tørklæde, så inden jeg havde set mig om, havnede det nede i min pose.

1 kommentar:

Majer sagde ...

Hvor er det lækkert det tørklæde!! Sådan et vil jeg også have. Var inde og kigge på hjemmesiden, men kunne ikke lige finde det. Så kan du ikke hjælpe mig med et navn på det?? :-)