søndag den 19. december 2010

Julebagedag

Så blev der bagt i det lille hjem :-) Søren hjalp til med pebernødderne og klejnerne, lige indtil jeg fandt ud af at jeg havde glemt hævemiddel. (var i gang med udrulning), nå men de blev reddet og Søren gik i bad, og viste sig først da der blev uddelt smagsprøver.

Julethe med hjemmebag, og resterne af kalender dekorationen.

Aldrig har mine pebernødder ligget så flot på pladen ;-)

Disse småkager er vi alle helt pjattede med, og her i huset hedder de "Moster Metas"

En stak klejner. En skam at de altid er bedst den første dag. Har dog kun kogt den halve portion, så vi kan få friske igen.

9 kommentarer:

Sine sagde ...

Hvor er himmerrigsmundfuldene?!? Her skal der også bages Moster Metas en af dagene.. OG Himmerrigsmundfulde.. (og måske pebernødder)

Charlotte Ravn sagde ...

Mums det ser lækkert ud! :)

Bertram sagde ...

Læ kre småkager, jeg er sikke rpå jeg kan smage dem helt op til mig. God jul

G.Weber sagde ...

Wauw, hvor lækkert og dejligt med hjemmebag. Her bliver der hverken småkager eller konfekt lavet i år, for vi får det nemlig aldrig spist, så det er jeg holdt op med.
Håber dog at du har lidt tilbage til nytårsaften ;D.

Linda sagde ...

Mums der er nu ikke noget som klejner, min ynglings spise til jul :0) Det ser rigtig godt ud - og ja.... jeg skal da lige love for de peber nødder er linet op :0)

Pia sagde ...

mums hvor ser det lækkert ud. jeg ønsker dig og din familie en glædelig jul
stort knus fra Pia

Gitte sagde ...

Uhmmm - de kager ser bare lækre ud....også selvom julen er overstået. Håber du har haft en god jul med familien og jeg ønsker dig et rigtig Godt Nytår her fra det sneplagede sjælland.(men det er det vel også hos dig ?)

Pia sagde ...

Ønsker også dig et godt og kreativt nytår. Vi ses vel til marts i Middelfart,

Bitten sagde ...

Wow de dér Moster Metas ser lækre ud. Kan du ikke smide en opskrift på bloggen? Please? ;-)