mandag den 20. juni 2011

Konkurrence

1. pladsen i årets Scrapmester finale, blev det ikke til, men 2. pladsen fik jeg... jubiiii!!! Jeg er faktisk meget stolt :-))
Spændende hvad vi får i præmie..... Vender tilbage med billede.

Jeg har lavet mit finale bidrag på lærred, som er behandlet med Modeling Paste, og sprayet med glimmer mist. Rammen af bølgepap, er behandlet med Modeling Paste, crackeling paint og glimmermist. Bogstaverne er malet med gesso og stemplet med et TH stempel. Knapper, gear og dims er behandlet med acrylic matt medium og glimmermist.





De store blomster er lavet med en QK die, og lidt blonde.

7 kommentarer:

LindaS sagde ...

Tillykke med en velfortjent 2. plads. Super fedt layout. Flot design mm

Kludemutter sagde ...

Super flot 2. plads ;)
Tillykke med det.

Knus Yt

Made By Dorthe sagde ...

Jeg kan sørme godt forstå du er stolt at din 2. plads, det er et super lækkert layout du har lavet, der er rigtig mange fede detaljer. TILLYKKE :)

Pia sagde ...

stort tillykke med 2. pladsen , det var kanon flot med lækre detaljer og min favorit, stort tillykke

Majer sagde ...

Tillykke med 2. pladsen. Du har god grund til at være stolt!!

Det er et super flot LO, hvor det er tydeligt at der er kredset med teknikkerne :-)

Anonym sagde ...

Hjertelig tillykke med 2. pladsen det er fortjent du ligger i toppen. For det er altid super flot det du laver. Mange hilsner fru Ballegaard som har problemer med at logge på blogger.

Dorit sagde ...

Fed opbygning med de feminine sager på din side, sommerfugle og blomster og de mere rå jerndimse-tandhjulede på den maskuline side. Fedt at billederne ikke er taget ved samme lejlighed, og at I kigger mod hinanden. Superflot teknik med det mistede eller hvordan det nu er lavet...
Og STORT tillykke med 2. pladsen !!