tirsdag den 24. januar 2012

Strik i lange "baner"....

Tiden ræser af sted, og jeg hænger hele tiden bagud... Mange jern i ilden er vist mit problem, men det er jo nok selvforskyldt ;-)
Jeg pakker til en aktivitetsaften, som jeg skal ha i morgen aften, hos Vestfyns Husflid i Middelfart. Det er godt nok et stort arbejde at stykke kits sammen, pyyyh ha.
Tankerne går også på noget jeg har sagt ja til, og ikke kan komme ind på... endnu ;-) hi hi :-)

Ellers har jeg strikket et par "rør" til at holde halsen varm med. Den her oven over i "Bollywood" farver. En sjov og glad sag, som jeg bliver glad for her i kulden. Jeg har lavet "magiske nøgler", og det var ret sjovt. Det er Charlotte Kaae som er ophavskvinden til det.
Jeg har også strikket "Eternity Scarf" som jeg så her første gang. En dejlig blød sag!




4 kommentarer:

morkaren sagde ...

Jeg kan godt regne ud du har mange jern i ilden Karin, strikketøj tager jo også sin tid, men den ser lækker ud din "halsdisse" knus morkaren.

Dorit sagde ...

Øøjj, hvor man bliver man glad i låget af de skønne farver. Hvor ville jeg ønske, jeg havde tid til at fordybe mig i alle de ting jeg har gang i, men jobbet skal jo også passes, så mine hobbyer bliver strakt ud over lang tid. Spændende med din "hemmelighed", venter tålmodigt !!

Unknown sagde ...

Skønne sager, dem bliver du glad for. Jeg har strikket begge to selv :-)

Pia sagde ...

wow så lækre farver bare jeg dog kunne strikke, så fantastike farver man bliver glad i låget af
god søndag til dig
knus Pia