tirsdag den 13. marts 2012

Bokse kan man ikke få for mange af ;)

Mit projekt denne gang til Scrapbook Adhesives by 3L.
Boxen er såmænd købt i Tiger, og stod der og trængte til at blive købt ;)
My project this time for Scrapbook Adhesives by 3L. The box stood in the Tiger store, and needed to be bought ;)

Når man åbner den vælter det ud med æsker, og jeg bruger den til at opbevare mit bånd i.
When you open, it comes out with a lot of small boxes, and I use it to store all my ribbons.

Da jeg skulle dekorere med Pancy Pants papir, brugte jeg selvfølgelig My Stick, permanent.
When I would decorade with the Fancy Pants paper, I used My Stick permanent from 3L.

Her er det færdige resultat, indvendigt, og senere vil jeg dekorere den udvendigt.
Here is the fininshed box at the inside, and later I will decorede it on the outside.


Inden i låget har jeg monteret en konvulut, så mine ekstre stykker pap kan opbevares, klar til flere bånd :)

Inside the lid, I've put an Keepsake Envelope, to have more pieces of cardstock to more ribbons.




5 kommentarer:

Made By Dorthe sagde ...

WOW hvor er den fed og super flot med mønsterpapiret :)

Karina Bunkenborg sagde ...

Hold da op hvor er den smart og den er virkelig blevet sød efter at du har dekoreret den. Kanon løsning til dine bånd! Ej sådan en må jeg da ha'
Måske til mine promarker...
Knus Karina

morkaren sagde ...

Hold op hvor flot, og sådan en kan man jo bruge til rigtig mange ting, gad vide om vores TIGER har dem, jeg var der i forgårs der så jeg den ikke. knus morkaren.

Charlotte Ravn sagde ...

Ej hvor smart, jeg må da vist et smut ud i Tiger! :)

Kristian fra HobbyTavlen.dk sagde ...

Så er der styr på opbevaringen, og det ser rigtig godt ud. Hobbytavlen.dk