onsdag den 11. december 2013

Julepynter

Ja i år er jeg ret tidligt på færde ;) Nok vil nogen synes det er ret sent, men for mig er det tidligt!
Jeg har ikke været den store julepynter i mange år, men i år bliver man jo inspireret gennem utallige jule deko programmer og små videoer rundt omkring på nettet... Jul hos Claus Dalby, jul med Ernst, og magnettv. (kender du det?)
Som min datter siger på sin BLOG så er hun ingen nissepige, men en stjernepige, og det er jeg vist også :) som det vist fremgåtr på billederne. En englepige er jeg nu også! Hvidt og sølv er mine favoritter.
To kranse har jeg også frembragt, hvor jeg var ude og stjæle lidt halm fra hestene og bandt en base til mine to kranse. Uha, det er længe siden jeg sidst gjorde det, men er nu ganske tilfreds :)
Det er nu ingen let opgave at fotografere her i mørket.





Hovsa, der er lige lidt farve på her ;)



3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hurraaaaaaa!! Jeg glæder mig endnu mere til at komme hjem d. 25. nu! :D

Dorit sagde ...

Jeg har det vist lissom dig, får heller ikke startet før sent, jeg er ikke så julefreak-agtig, og skal jo selv pille det hele ned igen...

Nina | www.vangelyst.dk sagde ...

Hvor ser det bare fint og hyggeligt ud. Jeg er også mest til de lyse og naturlige farver :-)