søndag den 1. juni 2014

Haven lige nu.

Ja , jeg kan jo slet ikke lade være med at gå og fotografere i haven. Der er rigtig mange gode motiver at øve sig på :)
Her er roserne allerede sprunget ud, og for et par stykkers vedkommende næsten 3 uger før de plejer.
Langt de fleste roser vi har er med duft, og det bliver de slet ikke ringere af ;)
Jeg var på Quilte festival Kristihimmelfarts dag, og der var en stand med pileflet. Der var de fineste fugle foder huse, og dem kan jeg jo slet ikke stå for. Jeg måtte eje et!!
Johannes lavede en rigtig fin fod til det, og nu venter vi bare på at fuglene tør besøge det.
 


 Et kik ud over haven i alt sin frodighed.


Min "Alchymist" er bare klar, og dens blomster skifter farve fra laksefarvet til helt lysegul.


"Chinatown" er i knop, og SÅ flot, men når den springer ud er den stærk citrongul.


Silkepæoner er jeg helt skudt i! Her er det de rosa farvede, men de hvider er også SÅ flotte.



Vi har "Ingrid Bergman" ud til gårdsiden, og de får bare helt vildt store fløjls blomster.


2 kommentarer:

Nina sagde ...

Flotte billeder og lækkert fuglehus i pileflet - det kan jeg godt forstå du måtte have fingre i :-)

LindaS sagde ...

Jeg er vild med fuglefoderpileflethuset.