tirsdag den 6. januar 2015

Sengetæppet fra 2000

Jeg er jo lidt i tvivl om hvornår jeg startede på mit sengetæppe, men i hvert fald blev jeg færdig med at sy og ri lagene sammen i år 2000 ;) Det er syet i hånden over pap, og måler 2 x 2,50 m.
Imidlertid var det aldrig blevet quiltet, fordi jeg ikke er vild med at quilte, og nok bare tænkte at det lige kunne få en pause.
Nå men pausen blev så lige til cirka 14 år...... og i september 14, besluttede jeg mig for at få det quiltet på maskine hos Bodil i quilteshoppen i Juelsminde.
Jeg er bare SÅ glad for det :) Tæppet her lige den stivhed jeg kan lide, og som gør det nemt lige at lægge over sengen hver dag. Det kan varmt anbefales!

1 kommentar:

G.Weber sagde ...

Hvor er det blevet mega mega flot. Det må være en fornøjelse at lægge det på sengen hver dag :-)