lørdag den 29. marts 2008

Torgeir i sneen.

Da vi havde besøg, 2.påskedag, gik vi en tur rundt og kikkede på nye udstykninger, her omkring Vonsild. Vi havde da Torgeir med.
Mogens, min svoger, er super god til at fotografere, og han tog disse billeder, som jeg er rigtig glad for.
Jeg vidste ikke han havde taget dem, og blev dejligt overrasket da han sendte dem på en mail.
Er han ikke bare en dejlig vovse?
Til dem som syns han ser lidt gnaven eller misfornøjet ud, så HAR en Broholmer jo rynket pande og ser lidt spekulativ eller bekymret ud :-))





9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Super billeder! - og en fantastisk basse! Elsker han også sne? Kayleigh var helt tosset lørdag morgen, da vi var ude og lege i sneen...

Kirsten Gro sagde ...

Wauu nogle gode billeder! Dem skal du have scrappet.

Pia sagde ...

Flotte foto men ser han ikke lidt misfornøjet ud. Der kan blive et rigtig flot lo med de billeder

Sine sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Sine sagde ...

Jeg synes nu også han ser lidt smågnaven ud. Men flotte billeder! :D

Linda sagde ...

Hold da op hvor er han en flot fyr Karin. Ham kan man da ikke lade være med at gi en mega krammer kan man ? Super billeder.

Charlotte Ravn sagde ...

Ejjjj hvor er det bare nogle gode billeder af skønne Torgeir!

MH72 sagde ...

WOW nogle gode billeder!!!

Gitte sagde ...

he he - de ligner også fotos, hvor udstyret er i orden. Men han har også fanget hundens skønne personlighed. Flotte billeder og jeg kan godt forstå at du blev glad for dem.