lørdag den 11. september 2010

Rødding Højskole

Gitte og jeg var en lille tur i Rødding i dag. Der afholdt Vævekredsene "Tekstile Højskoledage", og der var en del workshops, og ikke mindst stande, som solgte alskins gode sager :-)
Pungen smuttede op af lommen atter engang. Det blev til et lille strikke-kit fra "Fiberfeber", som der blev dette armbånd ud af. En lille boleo/tørklæde, bliver også fabrikeret i nær fremtid.
Da jeg var færdig med mine gøremål, kunne jeg ikke holde nalderne fra det kit, og vupti vapti, så var alle stumperne strikket, monteret og en tur i vaskemaskinen.

Nu sidder jeg og hygger mig med at klippe sommerfugle ud og pynte dem med stickles, så der er guf til et par kort en dag når lysten trykker ;-)

2 kommentarer:

Kludemutter sagde ...

Det er fint dit nye armbånd ;)
Godt fundet på.

Yt.
Som har sendt sække med stof vidre ud i verden ;O

G.Weber sagde ...

Hold da op du er hurtig. Begyndte du på vej hjem i bilen??
Venter spændt på opskriften til ponchoen, så jeg kan komme i gang.
Var forøvrigt lige ind og købe lidt mere inden jeg tog hjem. Det blev det strikkede/filtede lette tørklæde, men sikke et arbejde jeg er kommet på..