torsdag den 30. august 2012

"Heavy" album


Et projekt som blev brugt i mit designjob hos Scrapbook Adhesive by 3L.
Er skam i gang med et album som jeg fik opskriften til af Jette Worm :)
Vi byttede i porten, og jeg lærte hende at lave "harmonika" album. Hmm, gad vide om hun har prøvet det siden???
Det er Laura Denison der har lavet opskriften, og jeg skal hilse at sige den er ret besværlig, indtil man har bandet og svovlet et par dage ;) og det bliver et mega tykt og tungt album. Det tager en masse karton og papir, men man kan jo bare lade være med at lave helt så mange sider og klapper som jeg har gjort. Ret sjovt!
Nu må vi se hvad det ender med at jeg putter i af billeder osv. og så må jeg også i gang med et omslag.




Jeg har brugt tonsvis af Crafty Power Tape til at lime karton-lommerne sammen med, og E-Z Dots til mange af designarkene.
Lommerne er lavet af core impressions karton fra coredinations, og jeg har brugt designark fra Glitz, og Websters Pages. Syns godt de kunne matche hinanden.
Rigtig mange Borderpunches, Borderabilities og Edgeabilities fra Spellbinders, Martha Steward og Fiskars. (Godt man har venner der også har nogle, TAK ;))

2 kommentarer:

Dorit sagde ...

Nej, hvor ser det vildt spændende ud, rigtig fedt tykt album, og så de der klapper, hmmm, kunne være fedt til et bette rejse-album !! Måske du kan vejlede til Convention ;-)

LindaS sagde ...

Wildt lækkert. Er vild med alle de fede lommer. Men tro mig efter at have set dig arbejde med det tror jeg at jeg springer over.