onsdag den 26. september 2012

Theas tur

Ja, så blev det Theas tur til at blive scrappet :) Jeg fik dette billede af hende for nogen tid siden. Tror det var det sidste skolebillede inden hun begyndte på efterskolen, og den er hun også færdig med, så hurtig kan man vist ikke kalde mig ;)
"Out in the light" kom fordi Thea har været klædt i sort en tid, (som så mange andre på den alder), og det var bare Så dejligt at se hende "in nature" igen :))

Jeg havde givet mig selv en udfordring... nemlig ikke at bruge sværte, og mist af nogen art. Så her er mit LO i "Anna-stil", og baggrundspapiret er malet med Gesso, for at nedtone det.

5 kommentarer:

Charlotte Ravn sagde ...

Det er bare fantstisk smuk Karin!

LindaS sagde ...

You are taking my breath away. Stunning work.

morkaren sagde ...

Utroligt flot og fantasifuldt, masser af skønne detaljer, og fint samspil de grå farvetoner. knus morkaren.

Pia sagde ...

wauuuuw hvor flot, smukke detaljer. jeg synes du skulle melde dig på udfordringen, supert hvis der er mange danskere der vil deltage. Det er de tilmeldte der kan være med og hvis du ikke får lavet alle udfordringer kan du bare ikke være med i kampen om præmien, så tilmeld dig det bliver så sjovt og udfordrende
knus Pia

Pia sagde ...

jeg hvisker at det er 4 opgaver