onsdag den 28. november 2012

Har leget med ler...

Jeg har i lang tid villet lave nogle hænge-ornamenter i ler, som figurerer rundt omkring på nettet. Mange har lavet dem i saltdej, men jeg ville hellere lave dem i Panduros Hobby Clay.
Jeg har både brugt den, og Silkis papirler, og jeg sværger til Hobby Clay! Den tørrer lysere op end den fremstår i pakningen. Silkis er lidt blødere, men trækker lidt "papir trævler" når den skilles ad, og alt i alt er Hobby Clay bare bedre :) Jeg har lavet et par forsøg med Fimo også, men den er altså for plastic-agtig ;(
Her er så hvad der kom ud af det.

Mine favoritter! Har stemplet med guld og sølv sværte, og det virker super fint. Hobby Clay.

Her har jeg bare stemplet uden sværte og det er også ok. Hobby Clay.

Her er det Fimo der er brugt, og sølv sværte. Teknikken virker fint, men udtrykket er plastic ;(

De kan også alle bruges som gave mærker, så man skriver bag på. 


1 kommentar:

LindaS sagde ...

Det er da bare totalt fedt det du der har lavet. Superflotte er de også.