fredag den 30. november 2012

Papirspose-kort

Et lille projekt med Graphic 45 "A Ladyes Diary" serie, som jeg nærmest har slidt op ;) Viser måske noget senere med den serie, for har da et par ting liggende. 
Jeg har brugt MyStik™permanent til hele projektet, og det er jo nemt når man ikke skal ha gang i mange forskellige lim produkter. 
Der er desuden brugt dies fra Spellbinders, Sizzix/TH,  punches fra Fiskars og Martha Steward og sidst men ikke mindst pearl stickers og papirspose fra Panduro.

I’ve played with MyStik™ permanent, Graphic 45’s “A Ladies Diary” Collection and a brown paperbag. 
Awesome papers, by the way!!

It’s SO easy to do a card with just one sort of glue, which can do all the jobs….
Of course I have used other stuff besides glue. Spellbinders. Tim Holtz dies, paperbag and pearl sticker from Panduro, and  Fiskars and Martha Steward punches.




2 kommentarer:

morkaren sagde ...

Hvor er det lækkert, det G45 har jeg jagtet længe, men det er hele tiden udsolgt. knus morkaren.

Karina Bunkenborg sagde ...

Jeg har lige siddet og surfet lidt på din blog da det er længe siden jeg har været forbi. Nøj nogle flotte ting du har lavet. Jeg er vild med dit Lo med pigerne det er så flot!