mandag den 1. juli 2013

Et nyt skuffedarie

Har i lang tid gået og skumlet over mit roderi i "malesektionen", og kom til at tænke på at jeg nok hellere måtte sætte gallerihylder op, så jeg kunne få lidt styr på alle mine male-remedier, men var nu ikke helt tilfreds med den løsning.
Så kom jeg på at købe et skuffedarie hvor skufferne var høje nok til at mist o.l kunne stå oprejst ;) og selvfølgelig skulle det kunne være under bordet ;)
Jeg googlede og fandt et i Jysk. Straks kørte jeg derud og investerede. Mon ikke det hjalp på fru Strandbys roderi??
Her er "før" og "efter"



2 kommentarer:

mordorte sagde ...

Det er kommet til at se flot og opryddelig ud. Dejlig når man får styr på de ting man elles ikke lige ved hvad man skal gøre ved.

morkaren sagde ...

Det ser jo dejligt ud, og hvis du kan bevare den orden, når du begynder at scrappe tager jeg hatten af for dig. knus morkaren.