torsdag den 4. juli 2013

Gråvejrsarbejde

ÆV nu syns selv jeg at det er for surt vejr ;( Alt er fugtigt.... håndklæder, toiletbræt for at det ikke skal være løgn, og nogle af vores døre som er i råt træ, er også fugtige :(
Nå men så er der andet der er godt.
Jeg går og ordner........ de der kender mig ved godt at jeg ikke kan fordrage plasticlommer til layouts, så nu har jeg investeret i nogle albums med D ringe, så nu er jeg i gang.
LO'erne skal sorteres i dato orden, og limes sammen med en strip med huller til D ringene.
Gåsens album er færdigt og der er ikke plads til flere LO's så nu skal jeg starte på et nyt, men det er jo ikke så skidt.
Nu følger så de andre albums med familie og børn :)

Skal jo også ha fundet ud af hvordan coveret skal se ud, og der er jo masser af plads til at boltre sig.... Hmm, mon ikke jeg laver noget mixed media :)) det råber på det, kan jeg høre ;)



1 kommentar:

LindaS sagde ...

Ser godt ud.