mandag den 10. marts 2014

Convention

Så oprandt weekenden hvor årets første Convention skulle afholdes.
Som sædvanlig drog Linda og jeg af sted herfra ved 16 tiden fredag.
Vi skulle hjælpe med at gøre klar til 200 scrappere og da vi ankom, var forhandlerne allerede godt i gang med at stille deres butikker op. Hele vejen rundt langs væggen i hallen, er der lækre sager som man nemt kan forelske sig i.
I løbet af ugen gjorde jeg op med mig selv at jeg var nødt til at springe på bølgen "The Documented Life Project" og jeg fløj fluks ud og investerede i en Moleskine kalender ;)
Den arbejdede jeg så på at få op at køre her i weekenden når der var tid til det.
Det er en kalender som man bruger både som kalender og som Art Journal. Man får en udfordring hver uge, og så maler, doodler, sprayer, tegner og dekorerer osv som man lyster... en uge af gangen.
Nu er jeg klar til at "klaske" noget i ;))


Søndag stod den på Art Journal kursus hos de kanon søde piger fra Polen. SODAlicious kalder de sig.
Jeg har længe været ret vild med deres stil. Ikke fordi der var noget nyt på tapetet, men god inspiration var det, og hyggeligt!!
De arbejder ud fra at man skal kunne transportere sine materialer/værktøj med sig rundt hvor man kommer frem. Lave en hurtig side uden så mange dekedarer, og alligevel sejt!
Aviser/blade/dims som man falder over på sin vej, lim, pen, saks og en lille bog/hæfte. Måske en enkelt farve flydende ink ;)




Ingen kommentarer: