torsdag den 10. juli 2008

Hjemme igen.


En dejlig uge i Vordingborg er vel overstået. Vi havde dejligt vejr og jeg var en af de seje som var med ude og bade i havet hver dag kl.7. Jep!!
Ud af ca. 60 elever var vi kun to der var vikinger... joh for de første tre dage var der ret gode bølger og med skum på toppen. Det var ret svært at svømme men det var bare noget af det dejligste. En skam at vi ikke har sådan noget godt badevand her i mit område.
Vi havde en skøn underviser oppe fra Thy.... hun var hele opholdet værd! Karen Ekmann... jo, vi fik en lektion i det tungemål som hører sig til i Thy. Herligt!
Jeg syede en taske hvor en af hendes ide'er indgik, med strimler i Crazy Patchwork.

Vi havde også Pelse Asbo fra Århus, og hun kan en hulens masse underligheder med en symaskine. Jeg brugte tiden til at lave en del prøver på hendes teknikker, og denne prøveklud kommer måske en dag til at være omslaget til en bog.





10 kommentarer:

Dorit sagde ...

Det ser ret flot ud, har aldrig set noget som på nr. 2 billede. Det er herligt at der stadig er mere at lære ud i det med patchwork ! Måske skulle man tage fat igen.

Anne sagde ...

Hej Karin,

Det ser vel nok flot ud. Både kort og syprojekter!! :-) Dejligt at du har haft en god uge!

Charlotte Ravn sagde ...

Super flot taske og sikke nogle spændende teknikker på den prøveklud, det ser ud til at have været et dejligt skoleophold...din viking ;)

Linda sagde ...

Det må da have været en fed uge Karin, sikke flotte ting du har lavet. Det ser meget imponrende ud de teknikker du har lært.
Sikke skønne kort din gamle
viking:0) Selv om jeg bor 2 minutter fra havkanten så får du mig sgu ikke i om morgen UHA... Sejt !

Susanne Meltesen sagde ...

Arhhjjj - hvor ser det godt ud, Karin.
Jeg kan godt blive noget misundelig - mest fordi, jeg ikke har tålmodighed eller evner for den sags skyld, til at få det lært...

Du ser ud til at have haft et hyggeligt ophold. Glæder mig til at se dig igen... :o)

Lillemille sagde ...

Hvor er det flot det du har fremstillet. Ja Pelse er helt vidunderlig at være på kursus hos. Man kommer hjem med en masse inspiration.
Herligt med sådan en friuge.
Kram
Birthe Skødt

MH72 sagde ...

Velkommen hjem :-) Det ser spændende ud, det du har syet. Du er godt nok dygtig!!!
Vi ses i morgen....

Anonym sagde ...

Hej Karin
Ja hvad en symaskine ikke kan, det er utroligt! :) I Skanderborg har jeg set noget fantastisk: http://www.birgittebusk.dk/
der er én som kan anvende en symaskine! :)
Fortsat rigtig god dag! :)

Ulla sagde ...

Verkar som ni haft det riktigt "hyggligt". Att man kan göra såna grejer på maskin, det förvånar mej.

Och en himmelens massa snygga kort du gjort.

LindaS sagde ...

Fantastisk - det ser spændende ud.