onsdag den 23. juli 2008

Udfordring!

Hmmm, der gik vist "Ged" i det her indlæg, men nu kommer det..... :-))
Jeg har indladt mig på en udfordring på Åshilds kreative blog.
Fredagsudfordring i Art Jurnaling. Pyh ha, det er svært!
Jeg burde nok ikke gøre det men i laaang tid har jeg fulgt med i hvad Åshild har lavet og jeg er helt vild med det!!! Så nu har jeg kastet mig ud i nye udfordringer.

Jeg er startet med at trykke nogle cirkler med diverse ting dyppet i akrylmaling. Derefter har jeg malet med fedtfarver og gnedet dem ud med fingrene og diverse hjælpemidler, for mine farver er ikke lette at gnide ud. Så er der malet et meget tyndt lag Gesso hen over det hele, og billedet af Gåsen er tilføjet vinger og en krone og limet på. Til sidst er der tegnet og skrevet med tush.
Hmm, jeg har nok ødelagt 3-4 af mine bedste tusher, og til sidst var det den helt almindelige "penol" som reddede mig.

12 kommentarer:

Anne sagde ...

Hmm.. går den ud på selv at gætte indlæggets indhold, eller er det bare min computer der driller?

MH72 sagde ...

*LOL* det lyder som en spændende udfordring :-)

Åshild sagde ...

*hihi* Jeg blir også med i 'gjette'-koret! Gleder meg til innleggets innhold avsløres :)

Susanne Meltesen sagde ...

WAUW - glæder mig til at høre mere... hihi

Charlotte Ravn sagde ...

Hold da op fru Strandby, det har du da ikke fortalt noget om?? Det ser jo kanon godt ud!

MH72 sagde ...

Hold da K*** hvor er det flot!!!!

Benedicte sagde ...

Så flott side og så søt Gåsen er :) Joda det litt vanskelig fra tid til annen, men når oppgaven er løst er det deilig :-)

Og tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min :-)

Torunns- fristed sagde ...

Så flott denne siden ble, ja litt vanskelig er det fra tid til annen, men det er jo så morro!!
Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min!

Pia sagde ...

Det ser ud som en sjov udfordring hvor andre teknikker bliver brugt, det kan godt være jeg skal prøve at have fat i fedtfarverne. Ser super flot ud

Kirsten Gro sagde ...

Øjhh manner hvor er det godt!!!!!!!!!

Åshild sagde ...

Karin - dette ble jo kanonlekkert! Kjempestilig med bildet av Gåsen i sentrum! Så, nå er du i gang, ikke sant? Klar for ny utfordring i morra :) Og - lapp i hatten i dag!

Klem

Charlie sagde ...

Sikken et lækkert LO og en sød "Gåse-fe-prinsesse".