fredag den 18. juli 2008

Sneak Peek

Mettes billede, som opslagstavlen gerne skulle kunne være i stue med.


Som nogle jo ved, så er jeg ved at lave en opslagstavle til min veninde. Den blev givet som gave 14. november 2007 og NU er den nærmest færdig.
"Nærmest" fordi jeg mangler en månedskalender i A5 str. ca. En færdig kalender som kan skiftes hvert år.... NOGEN FORSLAG???? En måned på hver side.
Her kan I så få et lille "sneak peek" ;-) og den færdige opslagstavle står her og venter til Mette kommer hjem fra ferie, og kan vlive hængt op, og taget i brug.
Derefter kommer så et billede her af det helt færdige resultet. Tålmodighed ER en dyd!
Mette har selv valgt at den skulle være i klare farver fordi den skal passe til et billede som jeg, for flere år siden også har lavet og givet i gave til hende.










6 kommentarer:

Charlotte Ravn sagde ...

Ihhhh du ved da at jeg ikke er spor tålmodig!! Jeg glæder mig til at se den i sin helhed, jeg ved jo hvor stort et arbejde du har lagt i den og jeg er sikker på, at Mette bliver super glad for den! Super flot billede du har syet, du er altså bare så dygtig fru Standby!

Pia sagde ...

Wouw hvor er det et flot billede, næsten synd at der skal kalender på, hvor må det have været et stort arbejde og hun bliver helt sikkert glad

MH72 sagde ...

Jeg glæder mig godt nok til at se hele kalenderen! Og pst: Wauw et flot billede!!!

Lillemille sagde ...

Jeg flæder mig til at se hvordan den kommer til at se ud. Der er flere steder på nettet man kan printe sider til en kalender.

Linda sagde ...

Du er bare en tusind kunster Karin, hvor der det er flot billede. Glæder mig til at se hele kalendere.

Susanne Meltesen sagde ...

Nej Karin...
Man kan da heller ikke få lov at tage væk på ferie og komme hjem uden at du har fået lavet en hel masse... ;o)
Men nøøøøjjjj, hvor jeg glæder mig til at se den i sin helhed. Det ser jo vildt godt ud.

Og billedet - det er simpelthen for flot. Hvor får du egentlig al den tid fra?????