torsdag den 1. januar 2009

Godt Nytår.

Jeg ved det godt..... jeg har været en dårlig blogger siden midt i november! Undskyld :-/
Jeg har arbejdet hver dag, fordi der var en sygemelding på mit job. Det var mange dage hvor der var lidt tid til huslige pligter om morgenen... stå klar med hesten i ridehallen kl. 10.... ind på arbejde, bade og være klar til kl. 12..... lukke biksen ca. 15.15, tælle kassen op og lukke de forskellige ting ned. Når jeg så var hjemme igen var der ikke mere benzin på tanken.
Planen er så at den 9. eller 10. januar er sidste dag, og jeg går tilbage til KUN at arbejde en dag om ugen igen!
Jeg har dog fået scrappet lidt. Nogle slægtslayouts, som bare lige mangler det aller-som-sidste, og en opskriftsbog til Sine. Alt kommer lidt senere her på bloggen.

Så vil jeg gerne hermed sige 1000 tak for det år som gik, og tak til de som har sendt mig hilsener, og jeg håber vi snakkes ved igen i 2009.
I går aftes var jeg ude og eksperimentere lidt med mit kamera, og dette billede syntes jeg er blevet ret sjovt. GODT NYTÅR!

8 kommentarer:

Susanne sagde ...

Godt nytår herfra glæder mig til at følge din kreativitet på bloggen i 2009

Karina Beck sagde ...

Flot billed, det er ret svært at tage billeder af fyrverkeri, synes jeg.
Godt nytår til dig.

Dorit sagde ...

Rart at høre lidt fra dig... og iøvr. er billede da superflot, jeg stillede hele apparaturet klart sidste nytår, men det er ikke nemt at få taget gode billeder af fyrværkeriet, så i år holdt jeg mig inde i varmen.
Vi ses !

Unknown sagde ...

Også rigtig Godt Nytår til dig :)

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Du må også have et fantastisk nyt år. Det lyder hårdt med arbejdet, og jeg kan forestille mig, at du glæder dig til det er overstået for denne omgang.

Linda sagde ...

Rigtig godt nytår til dig også Karin. Det ser da lidt godt ud det billede du har taget :0)
Jeg vil da glæde mig til at du får mere tid, det er da fra den ene yderlighed til den anden. Men kom du nu bare igang med at blogge igen. Det vil sgu klæ dig :0) Skriver en med en meget dårlig samvittighed.......

Anonym sagde ...

Dejligt at du er på igen og mange tak for en hyggelig nytårsaften, som vi jo har holdt i efterhånden så mange år, at jeg ikke længere har tal på det.

Pia sagde ...

Ja Karin jeg har savnet dig her i blogland, det arbejde tager for meget af ens tid.Godt nytår og glæder mig til at du blogger lidt mere