lørdag den 3. januar 2009

Sines opskriftsbog

Jeg har leget med Glimmer Mist, og det var SJOOOOOVT :-)
Ret længe har jeg haft det i huset, men har ikke lige haft tiden/modet til at forsøge mig med det.
Jeg besluttede mig for at jeg ville lave en opskriftsbog til Sine.
Tit ringede hun (især op til jul) og spurgte efter bestemte opskrifter. Jeg kunne høre at hun tastede ind på Pc'en når jeg rensede op, MEN jeg tror hun glemte at trykke GEM hver gang!!!



Jeg har sprayet alle siderne og indersiden af omslaget. Der er brugt forskellige masking teknikker. Nogle gange har jeg lagt en skabelon over og bare sprayet hen over. Andre steder har jeg dubbet Misten på med en stump svamp.
Her under ses en side som ikke er dækket med opskrift og div.

8 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hold da maule, Karin, sådan en vil jeg også have !!!!!

Pia sagde ...

Wow hvor er det et smuk opskriftsbog og hvor må det være dejligt at have mor opskrifter lige ved hånden.

Anne sagde ...

ÅRHH!!! Vil du ikke være min mor? Bare lidt? SÅ flot bog!

Karina Beck sagde ...

Supergod ide at give dine opskrifter videre og flot er den blevet også.
Godt nytår.

Majer sagde ...

Hey, jeg kan altså heller ikke huske "mors bedste opskrifter", så lav da også lige én til mig!!! ;-)

Kludemutter sagde ...

Sikken bog at modtage.
Den er godt nok gennem ført, men det er alt hvad du lavet vist ;D

Yt, foto kursus.

P.s. Hvor køber du de lækre boger du bruger, Skulle jo gerne havde lavet foto bog til Andreas fra konfirmation, det er jo ved at være et par år siden. UPS.

MH72 sagde ...

Sikke dog en lækker bog - flot, SELVFØLGELIG :-) Men også ret fedt at få sådan en opskriftsbog må jeg sige....!!!!

Charlotte Ravn sagde ...

Som alt andet du laver, er den utrolig lækker og gennemført :)