torsdag den 29. januar 2009

Månedens idé i SBF.

Lidt designarbejde til ScrapbookFun.
Jeg er da helt vild med det nye vinter papir fra BoBunny. Winter Whisper.
Her er det Gåsen, som er kapret med sin elskede nissehue på. Papiret vil være helt perfekt hvis man har sne-billeder, men det er lidt småt med sne denne vinter (ind til videre) ;-)

Detalje.
Her er der et par stemningsbilleder fra vores herlige tur til Dronningmølle. Havet viste tænder, men vejret var helt super fint, koldt og med solskin.

Teksten er gemt bag billederne.

7 kommentarer:

Pia sagde ...

super lækre layouts, dejlige vinter farver og rigtig smart med den gemte tekst. Du må have en god aften.

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det var lækre layouts. Jeg er ret vild med snefnugget med cirklerne på det øverste - er det lavet med en die af en slags?

Det ser rigtig godt ud med den store snefnug rub-on på det nederste layout; det er lækkert at det går op over billedet.

Hav en dejlig week-end.

Karina Beck sagde ...

Rigtig flotte Layouts. Lækker farvesammensætning og snekrystaller.
God weekend til dig.

Charlie sagde ...

LÆKKERT minde om en skøn weekend. Jeg bliver da helt misundelig over at jeg ikke har fået lavet et LO om det - jeg må have kigget på mine fotos fra dagene om der ikke er et motiv der tigger om at blive scrappet. Jeg er vild med farverne, snefnuggene, opsætningen - jamen jeg er da bare VILD med det.

?? sagde ...

WOW mye lekre LO\er i bloggen din..
titter nok innom igjen ..
klem

Gitte sagde ...

Kan godt forstå, at du er faldet for det papir - og når du så tryller med det, så kommer der de smukkeste LO ud af det.

Linda sagde ...

Det er da bare vildt lækkert det papir. Super flotter LO, men jeg havde nu heller ikke forventet andet fra dig :0)