onsdag den 28. juli 2010

Renovering # 19, onsdag

Så oprandt dagen hvor vi skulle i Ikea, og turen gik til Odense :-)) Jubiiiiiiiiiii!!!!
Søren og jeg kørte af sted da jeg kom hjem fra job, og der var en hulens masse trafik. Vi var der ca. kl 12, og jeg tror at alle skulle i Ikea i dag.. der var en million/milliard mennesker.
Næsten alt hvad der stod på sedlen, fik vi med hjem, og Berlingoen var hårdt pakket ;-)

Jeg ville egentlig ha taget et billede af bilen, men vups så var den læsset af :-) og det hele stod i rummet, klar til start. Disk, elementer til min Ø, hylde til stof, rulle-skuffe ting, lamper og så alle småtingene. En badeværelse skammel til Gåsen så hun kan nå vandhanen ;-)

Vupti vapti, så er der samlet to af tingene... Vi tog en ting hver, så der ikke var risiko for skænderi :-))

3 kommentarer:

Dorit sagde ...

Vupti, vapti... så er det på plads og i orden. Hvor ser det bare godt ud... det skal nok blive et funktionelt rum, blir der mon plads til mere end en scrapper ?!
Klogt at samle en ting hver, hi-hi, så er freden opretholdt.

Charlotte Ravn sagde ...

Jeg håber du bliver ligeså glad for din køkkendisk, som jeg er for min!

G.Weber sagde ...

Sådan Karin. Nu nærmer tiden, hvor tingene snart kan komme på plads og så må vi se om det hele får lov til at komme ind igen :D)