søndag den 3. februar 2008

BOM. bogen om mig.

9. side i min bog.

10. side i min bog.

10 kommentarer:

Linda sagde ...

Igen nogle flotte LO - Karin jeg er nød til at spørge om det er skygger du selv har lagt på din overskrift livret eller det er fordi du har kommet skumgummipuder under. Det ser vild flot ud.

Majer sagde ...

Hvor har du bare været produktiv med dette album. Det ser rigtig godt ud og jeg håber at jeg må se det helt færdige resultat en gang.

Karin sagde ...

Linda, det er matter som er skåret på min robo :-)

Pia sagde ...

Hvor er de flotte , lækre farver og opsætning

Susanne Meltesen sagde ...

Super flotte sider, Karin. Som sagt, jeg glæder mig vildt til at se hele din BOM færdig... Fik du lige lavet dem i går, eller hvad...???

Anne sagde ...

Hej Karin, har først lige opdaget at du har fået dig en blog :-o Super flot BOM du har lavet, skal da helt sikkert til at holde øje med dig!!

Ulla sagde ...

KARIN!!!! Vad gör du, såååå läckra dom är båda två. Älskar journalstampsen...

Gitte sagde ...

Sikke dog et superflot madalbum. Det må blive mit næste projekt - at lave scrap med ens bedste madopskrifter.
Jeg havde da helt glemt, at Signe arbejder i Zoo, så det vil jeg da helt sikkert gøre noget ved næste gang jeg er derinde.

lam sagde ...

Super flotte sider,du har fået lavet til din bog. Lækkert mix af farver og papir

troll13 sagde ...

Skønne sider du har lavet til din bog, både opsætning, farver og ikke mindst flotte billeder