tirsdag den 19. februar 2008

BOM. Bogen om mig.

1000 tak for alle de søde tilbagemeldinger på min BOM. Jeg er meget glad for alle de søde roser og kommentarer, I er kommet med, alle sammen.
Ja, nu er jeg jo så småt ved at løbe tør for emner. (Har lige et par stykker mere, som kommer når jeg har taget billeder.)
Jeg har ikke noget album, endnu... og plan B er, at jeg selv laver et, meeen....
Er der nogen som ved hvor der findes et album til formatet, som IKKE er med plasticlommer??? Jeg kan nemlig ikke li dem!!
Smid lige en besked hvis du ved noget, og tak fordi I kikker med.

5 kommentarer:

Unknown sagde ...

Karin, jeg har et 6-12 album UDEN plastiklommer, som jeg nok ikke selv kommer til at bruge (og så skal have solgt). Jeg kan jo evt. vise det til Sine næste gang vi ses, så kan hun vurdere om det er din stil ??

Kirsten Gro sagde ...

Hvad med at du får Charlotte til at lave spiralryg på hendes Zutter? Du kan da klæbe siderne op på noget stabilt karton.

Karen (lindse) sagde ...

Jeg er også helt vild med din BOM og har faktisk tænkt at jeg kunne kigge lidt til dine emner :) Du skulle vel ikke have lyst til at oprette en liste vel? hihi! Jeg har et Bazzill album med lommer og det er jeg glad for..men det har jo lommer, så den anbefaling kunne du vist ikke rigtig bruge til noget :)

Dorit sagde ...

Hej Karin !
Din BOM-bog ser bare så flot og gennemført, er da helt vild med din stil. Har ventet på "Min kære mand" skulle komme på bloggen, så jo starten på siden i Gislev.
Ville umiddelbart også foreslå Zutterløsningen, men du så jo maskinen i Gislev.... kan den ikke bruges !

Linda sagde ...

Karin det album som du lavede om Skotland - sådan nogle har de i Zapp-in i alle mulige størrelser. Jeg er ikke sikker på om de har det i 30x15 eller hvad den nye størrelse hedder. Men vil gerne undersøge det - hvis det er.